Dištančné vzdelávanie v rómskych komunitách
Aký je rozdiel medzi „on-line“ a „off-line“ žiakmi z chudobných rómskych komunít? A je vôbec on-line forma výučby pre žiakov vhodná? Zaujímavé výsledky priniesla druhá
Komunitné Centrum Menšín vo Veľkom Krtíši navštívila prezidentka Slovenskej republiky Zuzana Čaputová
Dňa 30.04.2020 prezidentka SR Zuzana Čaputová zavítala do Veľkého Krtíša. Okrem firiem, v ktorých ani počas pandémie nedošlo k prepúšťaniu zamestnancov, jej cesta viedla aj
V čase krízy pomáha so vzdelávaním aj Človek v ohrození
Zdieľame opäť príklad dobrej praxe v čase krízy – v tomto prípade sú to aktivity vzdelávania, ktoré poskytuje najviac ohrozeným deťom Človek v ohrození. Petrovaný,
Ako zostať blízko na diaľku
Monitorovaciu správu o dištančnom vzdelávaní žiakov z marginalizovaných rómskych komunít počas pandémie COVID-19 vypracovala v týchto dňoch mimovládna organizácia eduRoma. Správa prináša taktiež návrhy odporúčaní,
Chudoba, zlodejka šancí na zdravý vývin
Ak je niečo, čo deti v ranom veku ohrozuje viac, než čokoľvek iné, ide o život v chudobe. Chudoba sama o seba nie je faktorom
Spolu to zvládneme! To je heslom týchto dní aj vo Veľkom Krtíši
Pracovníci Komunitného Centra Menšín (KCM) aj v čase krízy naplno pracujú a sú v neustálom kontakte s rodinami marginalizovanej rómske komunity vo Veľkom Krtíši. Pravidelne
Kategórie
Najnovšie články
- Kľúčové odporúčania týkajúce sa malých rómskych detí
- Problémy, ktorým čelia rodiny rómskych detí
- Ako zlepšiť prístupnosť služieb vzdelávania a starostlivosti v ranom detstve?
- Prekážky zabezpečenia dostupnosti služieb vzdelávania a starostlivosti o deti
- Hodnotenie programov zameraných na zraniteľné deti
- Príklady financovania programov pre najviac zraniteľné deti
- Ako na férový štart pre dieťa v Európe?
- Prvé roky na prvom mieste
- Špecifiká včasnej intervencie a odporúčania podľa príkladu mesta Varna
- Varna – mesto služby včasnej intervencie